Erasmus akreditacija

                 

Erasmus+ akreditacija
Agencija za mobilnost i programe EU prihvatila je našu prijavu u listopadu 2022. te je dodijelila Erasmus
akreditaciju u području odgoja i općeg obrazovanja za razdoblje od 2022. do 2027. godine.
Akreditacija je trajni pristup financiranju temeljen na višegodišnjem Erasmus planu ustanove u okviru Ključne aktivnosti 1 (KA1).

 
Ciljevi naše ustanove su:
1. Ojačati digitalnu pismenost i kompetencije odgojitelja
2. Izrađena strukturirana digitalna razvojna mapa kao sredstvo praćenja rasta i razvoja djece rane i predškolske dobi
 
U prvoj godini planirano je osam mobilnosti koje će nam omogućiti daljnje unaprjeđenje kvalitete obrazovanja i osposobljavanja djelatnika te jačanje europske dimenzije poučavanja i učenja u našem vrtiću.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Na ovogodišnjim Erasmus danima djeca iz engleskih grupa i djeca Montessori grupa stjecala su nove vještine kroz igru s robotima. Predstavili smo kako roboti rade i naučili smo djecu osnovnim vještinama kodiranja koje su prilagođene njihovoj razini učenja. Događaju su se pridružili i roditelji. Ove aktivnosti grade digitalne kompetencije te emocionalne, društvene, jezične, matematičke i druge vještine. Djeca su upoznala robote Beebot, mTiny robot (popularna panda) te Botley robota. Upotrebljavali su upravljačku olovku, interaktivne karte te su kroz igru naučili osnove kodiranja.

        


        




_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

KA1 mobilnost u Barceloni
 
Od 6. – 11. 11. 2023.g. održan je Erasmus + tečaj, KA1 mobilnosti, u Barceloni pod nazivom „Digital Storytelling: Apps and Software for Creative writing“ čije su polaznice bile i odgojiteljice našeg vrtića Marjanka Lipak i Anika Matanović.
Uz naše odgojiteljice, polaznice tečaja bile su i učiteljice iz Austrije i Poljske.
Razmjenjujući iskustva i provodeći različite kritičke rasprave, sudionice tečaja nadograđivale su postojeća te implementirale nova, stečena znanja. Okušale su se u izradi digitalnih sadržaja kao što su digitalne slikovnice, stripovi te razni digitalni alati koje će implementirati u vlastiti odgojno-obrazovni rad te stečeno znanje prenijeti u naš kolektiv.
U sklopu mobilnosti sudionice su posjetile izložbu „VG Intel – ligencia Artificial“ u muzeju „Centre de Cultura Contemporania de Barcelona“. Sadržaj izložbe bavio se poviješću, funkcioniranjem, kreativnim mogućnostima te etičkim i zakonodavnim izazovima umjetne inteligencije u današnjici.

Po završetku tečaja sudionice su predstavile vlastite radove kroz upotrebu novih digitalnih alata i novostečenog teorijskog znanja.

    

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

MOBILNOSTI U ITALIJI, FIRENCA

Odgajateljice Nikolina Bevanda i Anamarija Grgić boravile su Italiji u Firenci od 10. 3. do 16.3. 2024.
Pohađale su tečaj Designing Inclusive Learning Enviroment to support All Students.
Tijekom tečaja stekle su znanja, vještine i metode potrebne za rad s djecom s teškoćama te s darovitima. Na tečaju su sudjelovali i učitelji iz Španjolske, Norveške i Grčke.
Na tečaju su naučile primjenjivati različite strategije (UDL, gallery walking, Jigsaw, VTS, Choice board strategy) kao i različite IKT alate (Quizlet, Ego4you,Easel…)
Slobodno vrijeme iskoristile su za umrežavanje i prenošenje iskustava ostalih učitelja iz Europe.

     







Ispiši stranicu